Kur veikia MicroNet šviesolaidinis internetas?

Patikimas, Spartus MicroNet šviesolaidinis internetas šiuo metu veikia Elektrėnų daugiabučių ir privačių namų kvartaluose, Mustenių km. daugiabučiuose ir privačiuose namuose.

Kokios įrangos reikia norint naudotis šviesolaidiniu internetu?

Papildomai įsigyti nieko nereikia. Tačiau kai kuriais atvejais reikalingas šviesolaidinio interneto keitiklis į vytos poros kabelį. Taip yra todėl, kad šviesolaidinis kabelis ateina tiesiogiai iki Jūsų namų. Kartais keitikliu pasirūpiname dar laiptinėje.

Taip pat žinoma reikalingas įrenginys, kuriuo naršysite internetą:  kompiuteris, telefonas, išmanus televizorius.

Jeigu namuose norėsite naudotis belaidžiu (WiF) tinklu taip pat reikės maršrutizatoriaus, kurį galite įsigyti arba išsinuomoti.

Rašote jog įvedimas ir aktyvacija nemokamai, tačiau turėjau susimokėti. Kodėl?

Taip, iš tiesų taip rašome ir iš tikro taip darome. Tačiau norime, jog suprastumėte, jog kartais susiduriame su nenumatytais atvejais, kurie daug ką pakeičia.

Standaritinėmis sąlygomis šviesolaidinio interneto įrengimas daugiabučiuose nieko papildomai nekainuoja, nes jau jūs turėjote namų tinklą arba internetu naudojatės per per WiFi, tačiau jeigu vis dėl to reiktų papildomų namų tinklo įrengimo darbų už juos gali tekti susimokėti.

Labai dažnai privačiuose namuose Jūs tik įsikeliat ir namų tinklas nėra įrengas, todėl mūsų darbuotojai turi tuos darbus padaryti. Už juos taip pat teks susimokėti. Į nemokamą paslaugų įrengimą įeina šviesolaidinio kabelio įrengimas iki Jūsų namuose esančio komutacinio skydo.

Kodėl privačių namų kvartaluose yra taikomas papildomas tinklo palaikymo mokestis?

Šis mokestis reikalingas tam, kad galėtume Jums teikti užsakytas paslaugas. Deja, bet aptarnauti šviesolaidinį tinklą priklausomai nuo vietovės kainuoja skirtingai. Norime patikinti Jus, kad netaikome jokių paslėptų mokesčių, todėl aiškiai matote kainodarą mūsų svetainėje.

Ar gali būti taikomi kokie nors papildomi mokesčiai?

Dažniausiai jokių papildomų mokesčių netaikome, tačiau išskirtiniais atvejais informavus Jus papildomai, tokie mokesčiai gali būti taikomi.

  • Už ką tie mokesčiai?

Įrengiant paslaugas dažnai susiduriame (dažniausiai privačiuose namuose) su nepabaigtas namų tinklo įrengimo darbais, to pasekoje mūsų darbuotojai turi tai pabaigti. Už šiuos darbus Jums teks susimokėti.

Taip pat gali būti, jog paslaugos Jums bus teikiamos ne pagal standartines sąlygas, tada gali atsirasti ir papildomų mėnesinių mokesčių, tačiau juos būtinai aptarsime sutarties sudarymo metu.

JOKIŲ PASLĖPTŲ MOKESČIŲ NĖRA!

  • Kiek tai kainuoja?

Į šį klausimą atsakyti negalime, tačiau apžiūrėję Jūsų patalpas ir įvertinę reikiamus darbus, bei medžiagas Jus informuosime.

Kuriam laikui pasirašoma sutartis?

Atsižvelgiant į Jūsų poreikius ir tuo metu galiojančius pasiūlymus, sutartis gali būti pasirašyta tiek terminuotam, tiek ir neterminuotam laikotarpiui.

Kur galima pasirašyti sutartį?

Sutarį pasirašyti galima dviem būdais.

  1. Klientų aptarnavimo skyriuje Rungos g. 3, Elektrėnai.
  2. Mūsų meistrams atvykus pas jus įrengti interneto paslaugą. Tokiu atveju gali tekti iš anskto pranešti savo duomenis.

Nuo kada skaičiuojama mėnesinė įmoka?

Mėnesinė įmoka pradedama skaičiuoti nuo tos dienos, kada buvo įrengta paslauga.

Ką reikia daryti, norint nutraukti sutartį?

Norint nutrauktį sutartį, reikia iš anksto parašyti prašymą ir pristatyti į MicroNet klientų aptarnavimo skyrių.
Sutartis nutraukiama tik tuo atveju kai yra pilnai padengiamos visos įmokos.
Svarbu žinoti! Sutartis negali būti nutraukta paskambinus telefonu ar atsiuntus elektroninį laišką. Išimtis taikoma tuomet, kai prašymas pasirašytas elektroniniu parašu.

Kaip ir kur galima apmokėti už suteiktas paslaugas

Už Jums suteiktas MicroNet paslaugas galite apmokėti:

  • Grynaisiais pinigais klientų aptarnavimo skyriuje.
  • Perlo terminaluose. Tam turite nuskenuoti kliento kortelę (Ją galite gauti klientų aptarnavimo skyriuje) arba sąskaitą faktūrą kurią gavote el.paštu.
  • Banko pavedimu į atsiskaitomąją sąskaitą SEB banke: LT38 7044 0600 0109 9006
    Mokant už paslaugas banko pavedimu jums gali prireikti šių duomenų:
    Gavėjo pavadinimas: UAB KRĖNA
    Įmonės kodas: 181338256
    Mokėjimo paskirtis: Jūsų kliento kodas, arba adresas, arba PVM Sąskaitos faktūros numeris, arba vardas pavardė (Jeigu mokate už kitą klientą)